Ухаарлын үгс...

Зовох цагт өргөөд босгох нь ЧИНИЙ НАЙЗУУД
Зориод очиход тосоод угтах нь ЧИНИЙ НАЙЗУУД
Гунисан цагт сэтгэлийг чинь сэргээх нь ЧИНИЙ НАЙЗУУД
Гутарсан үед итгэл өгөх нь ЧИНИЙ НАЙЗУУД...
Ганц сайхан үгээр дутаж явахад чинь
Гарцаагүй тэр үгийг онож хэлэх нь ЧИНИЙ Л НАЙЗУУД юм шүү....
Жаргах цагт урилгаар ирдэг
Зовох цагт өөрөө ирдэг хүнийг НАЙЗ гэнэ.

A friend in need is a friend indeed.
False friends are worse than open enemies!

Thursday, March 15, 2012

НАДТАЙ ХАМТ БАЙХДАА ЧИ МИНЬ ЖАРГАЛТАЙ БАЙДАГ УУ?...

Надтай хамт байхдаа хайрт минь чи
Жаргалтай байж чаддаг уу?
Хааяа би ингэж асууна...
*          *          *          *            *
Сар хөшигний завсраар тусахад, сүүдэр нь
Чам дээр минь тусахвий гэж би босдог
Нар цонхны цаанаас ээхэд, туяа нь
Нүдийг чинь гялбаахвий гэж би хаадаг
Салхи хүүшлэн үлээхэд, жавар нь
Чамайг минь дааруулахвий гэж би тэвэрдэг
Сайхан үнэрт чинь мансуурахдаа, сэтгэл минь
Сэрээчихвий гэж хурайлдаг
Би чамтай байхдаа хамгийн жаргалтай, харин
Чи минь надтай байхдаа
Жаргалтай байж чаддаг уу?
*          *          *          *            *
Цаг оройтож, чи ирэхгүй удахад
Би өөрөөсөө асууна...  
Хаалга чилж, чимээгүй ноёлоход
Бас асууна...
Тэр минь
Жаргалтай байж чаддаг болов уу?
Нийтэлсэн: Аrolob

1 comment:

Anonymous said...

I hope you found the answer to this Big Question.

Thank you for posting it and say thank you to Arolob who wrote such a heart warming and challenging message.

Люблю Тебя как никого ещё ни разу не любила.